Τι είναι τελικά μία χειροποίητη Τσάντα


Με αφορμή το τελευταίο ταξίδι για   
Σεμινάρια Χειροποίητης Τσάντας, και τις ερωτήσεις που λαμβάνω κατά καιρούς,ήθελα να σας εκφράσω τι είναι τελικά μία χειροποίητη τσάντα και τι
υπάρχει πίσω από αυτήν την χειροτεχνία,...Έργο με τα χεριά.... Όπως πολλά άλλα πράγματα που μπορούμε να φτιάξουμε με τα χέρια μας.... Έχω χάσει ποια χάσει το μέτρημα,πόσες τσάντες έχω ολοκληρώσει και πόσες άλλες δεν τελείωσαν ποτέ και πόσες άλλες έχω στο μυαλό μου να φτιάξω....Ο χρόνος τρέχει και η εμπειρίες τεχνικών,υλικών,σχεδίων όλο και εξελίσσονται για μένα και το handiBRAND, https://www.facebook.com/katerina.livanou.7/   .
Πλεκτή Τσάντα ή Χειροποίητη Τσάντα...ας ξεκινήσουμε  ότι  σίγουρα είναι  ένα γυναικείο λάβαρο , ένα γυναικείο φετίχ,ένα κρυφό όπλο ,μία δύναμη στον ώμο μας,ένα κομμάτι από τον εαυτό μας,μία κρυψώνα προσωπικών πραγμάτων, ένα πρακτικό αντικείμενο καθημερινά μαζί μας. Έχετε αναρωτηθεί από πότε αποκτήσαμε πάνω μας την  τσάντα? από τι ηλικία? Έχετε αναρωτηθεί ότι άσχετα από την εξωτερική  μας εμφάνιση,τα ρούχα που φοράμε ,το στυλ που κουβαλάμε , η τσάντα είναι εκεί και μας αντιπροσωπεύει? Έχετε σκεφτεί ότι οι μεγαλύτεροι οίκοι ρούχων ,διαφοροποιήθηκαν περισσότερο από το αξεσουάρ τσάντα παρά από τα ρούχα τους?
Για μένα, όλα τα παραπάνω,έχω στο μυαλό όταν σχεδιάζω,πλέκω ή διαλέγω υλικά για τσάντα. Το ίδιο θέλω να αφουγκράζεστε και εσείς όταν δημιουργείται μία τσάντα. Πέρα από την ομορφιά της,το σχέδιο της,το μέγεθος της, να σκέφτεστε ότι είναι ένα  χρηστικό αντικείμενο που μαζί με εμάς περνάει τις περισσότερες καθημερινές κακουχίες .Εδώ ,λοιπόν παίζει ρόλο το υλικό που θα την φτιάξουμε.

               Σας έχω ξαναπεί ότι διαλέγω προσωπικά ότι υλικό θα βρείτε στο handibrand,να μπορεί να σταθεί, να κάνει πραγματικά για χειροποίητη τσάντα, να πρεσβεύει τον χειροποίητο κόπο που θα κάνουμε,να κάνουμε μεν ένα αριστούργημα αλλά να αντέχει στο χρόνο.
Εδώ έρχεται και η Τεχνική Τσάντας με Πλαστικό Καμβά, που όπως έχω αναφέρει, πρώτο το handibrand έφερε στην Ελλάδα,και εκπαίδευσε  από τα σεμινάρια του ,τους περισσότερους που ασχολούνται από τα καταστήματα  τους ή πολλά κορίτσια που το έχουν κάνει επάγγελμα και είμαι πολύ περήφανη γι αυτό!!  Βλέπω λοιπόν η δική μου τρέλα για εξειδίκευση στα υλικά,αξεσουάρ κλπ  για πλεκτή τσάντα,να εξαπλώνεται  σε μία μόδα ,σε ένα ξέφρενο πανηγύρι άλλοτε δημιουργικό άλλοτε απλά αντιγραφής,άλλοτε απλά ένα κακόγουστο αστείο χειροτεχνίας .Οχι η τσάντα  με τον καμβά, δεν είναι ένα κομμάτι πλαστικό απλώς, δεν είναι, έχω κάτι να" κεντήσω¨"  πάνω και έγινε τσάντα, ....για όλους τους παραπάνω λόγους...
Πάρτε λοιπόν μπροστά τα υλικά σας, πιάστε τα ,αγαπήστε τα, μην βιάζεστε να ξεκινήσετε....αφουγκραστείτε τι σας λένε....το όπλο σας ,βελονάκι ή βελόνα θα σας οδηγήσει....περπατήστε μπροστά μαζί τους...μην ξεχνάτε σας έχουν ανάγκη...δημιουργήστε τις καμπύλες της τσάντας με σεβασμό και λεπτομέρεια.....
Ναι λοιπόν! η τρέλα σας μπορεί να γίνει πραγματικότητα, σας το λέω προσωπικά....Δεν θα σας πω ότι είναι ένα εύκολο αντικείμενο για δημιουργία ή για εργασία ,η χειροποίητη τσάντα...έχει πολλά στάδια ολοκλήρωσης(κλεισίματα,φόδρα,επιλογή αξεσουάρ..κλπ)  αλλά αξίζει  να φτιάξετε το μοναδικό,προσωπικό κομμάτι που θα κοσμεί τον ώμο σας ή το χέρι σας ....τελικά...
Τελικά....handibrand
Σας ευχαριστώ όλους που αποδέχεστε την δημιουργική μου τρέλα, που με ανέχεστε στα δύσκολα, και που μου δίνετε δύναμη να συνεχίσω..

Κατερίνα...




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις