ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ ΚΑΜΒΑ ΓΙΑ ΤΣΆΝΤΕΣ

Θα ήθελα στο πρώτο blogging του handibrand να συστηθώ. Είμαι η Κατερίνα ,γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα.Ενώ, σχεδόν όλη η οικογένεια μου είναι από ρίζα χειροτέχνες,ζωγράφοι, αγιογράφοι, μουσικοί,εγώ ακολούθησα στα πρώτα βήματα άλλους δρόμους...σπουδές marketing και διοίκηση επιχειρήσεων.Δούλεψα σε πολλές μεγάλες εταιρείες ώσπου τα κύματα δημιουργίας που είχα μέσα μου, έτσι χωρίς να το καταλάβω καλά καλά, με έστρεψαν σε μία άλλη ματιά των προτεραιοτήτων που βάζουμε στην ζωή.Οικολογία,συνειδητή αποκέντρωση,φιλοζωία και φυσικά την μεγάλη μου αγάπη βελονάκι και τσάντες!
Εδώ και τέσσερα χρόνια ασχολούμαι με την τεχνική της χειροποίητης τσάντας και ειδικά με την τεχνική του ειδικού καμβά για τσάντες ή πλαστικό καμβά(θα μιλήσουμε εν καιρό για την ονομασία)
                                                      Το handibrand και εγώ,φέραμε πρώτοι στην Ελλάδα την τεχνική του καμβά, και να σας πω την αλήθεια νιώθω και μία δημιουργική περηφάνεια που μπόρεσα και εξαπλώθηκε σε μία νέα μόδα χειροτεχνίας.
                                                     Η ιδέα του handibrand είναι ένας χώρος που θα μπορείς να βρεις τα πάντα για να φτιάξεις μία χειροποίητη τσάντα, με ψαγμένα υλικά και ολοκληρωμένες τεχνικές και λύσεις.Από την πρώτη στιγμή ήξερα ότι θέλω να δείχνω στον κόσμο ότι έχω ανακαλύψει σαν υλικό ή ότι έχω φτιάξει και να το μοιράζομαι μαζί σας.Στο handibrand δεν θα βρείτε ποτέ ένα υλικό μόνο και μόνο γιατί είναι εμπορικό.Η εύρεση τους γίνεται με πολύ ψάξιμο και πολύ πλέξιμο,πριν αποφασιστεί ποιο υλικό είναι κατάλληλο.

                                                       

Σχόλια

  1. Μπράβο σου, σε χαίρομαι για την όμορφη δραστηριότητα σου!
    Ναι το διακρίνω, δεν είσαι μίζερη, και καθαρή εμπόρισα.
    Φαίνεται αυτό που ξέρεις, ότι θέλεις να το μεταδόσεις.
    Θέλω να έρθω να δω τα προϊόντα σου από κοντά.
    Όπως σου έγραψα και στη σελίδα σου στο Facebook, θα έρθω απο το Ηράκλειο
    στο Ρέθυμνο με τα πόδια. ! Καλη συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις